Oryginał : http://www.thewrestlinggame.com/public/phpbb3/viewtopic.php?f=4&t=1606Autor oryginału : 'Mad' Mac McMaccy
Tłumaczenie : thepolishkiller
Trick 1 : Over taunting
Największym błędem jaki popełniają grający w TWG jest tworzenie trzech tauntów aktywnych w tym samym czasie. Dobrym sposobem jest aby mieć 1 taunt i pozwolić levelować tylko jemu, a nie wszystkim trzem. Ten jeden taunt będzie używany tak samo często jak w wypadku posiadania 3, ale będzie szybciej zyskiwał level. Po miesiącu zobaczysz, o co chodziło.
Trick 2 : Lightness
To jedyna umiejętność, której nie ulepszysz poprzez special abilities czy advanced techniques. Podnoś ją kiedy tylko możesz i nie zaniedbuj jej! Mając 50% stamina reducer to tak, jakby mieć 2x więcej staminy a wszyscy wiedzą, jak ona jest ważna.
Stamina SPADA podczas walki!Trick 3 : Levelowanie
Nie ma sensu w nabijaniu lvli tak szyko jak się da i zawsze robiąc tak będziesz niezadowolony z bycia przez długi czas jobberem na swoim levelu.
Dalsza część nie jest tłumaczona, jako że sprawy uległy zmianie, więc dodaję ją od siebie. Najlepszym sposobem jest nie atakowanie masterów. NIGDY! Lepiej poczekać aż sam cię dorwie, a że cię dorwie jest pewne na 100%.
Trick 4 : Attack bonus w finisherach
Jednym słowem jest on ważny tylko dla strengthów i balancedów. W zasadzie jest on praktycznie bezużyteczny, dużo lepiej działają chociażby dogde czy block. Nie opłaca się dawać go dużo do finisherów, szkoda adrenaliny.
Trick 5 : Bezużyteczne staty
Z pewnością zagadnienie kontrowersyjne, ale w grze są skille bezużyteczne, które nie mają totalnie żadnego wpływu na wrestlera. Takimi skillami są pinning resistance czy pinning bonus, na pewno jest to sprawa dyskusyjna ale to moje zdanie. Także initiative powyżej 15lvl'a nie ma zbytnio sensu, lepiej skupić się na kluczowych statach w grze jak np. toughness.
Trick 6 : Kupno supportera
Bardzo użyteczna rzecz, bez dwóch zdań. Co tu dużo mówić, 2.5x więcej walk i wiele, wiele innych zalet. Jeśli masz kasę do wydania a bardzo zależy ci na grze nie ma się co nawet zastanawiać.
Trick 7 : Wybierz : dodge czy blok
Nie ma żadnej logiki w tym tricku, ale z pewnością działa. Pewne jest jedno : dodge na 40 lvlu i block na 0 (lub odwrotnie) działa
LEPIEJ niż oba te skille na 20 lvlu. Lepiej zachować punkty na inne staty i skoncentrować się na jednym z wyżej wymienionych skilli.
Trick 8 : Znajdź stałego rywala
Bardzo użyteczne. Jeśli umówisz się z kimś, że codziennie wykorzystacie na siebie wszystkie invitationale i dacie sobie za nie re-matche zużywając 5 invitationali dostaniesz w sumie... 20 walk! Można to robić również zwykłymi wyzwaniami, wtedy masz walkę i rewanż co daje 2x więcej walk niż gdybyś wyzywał przypadkowe osoby!
Trick 9 : Ulepszanie jednej części finishera
Znów nie ma dużo do gadania - skupiamy się tylko na jednej części finisher'a, damage lub pinning/bleeding/submission bonus. Attack bonus jest bez sensu, pinning bonus jeszcze da radę, bleeding jest tylko dla tych, którzy wiedzą co on daje
a submission tłumaczyć nie trzeba.
Ode mnie : ja u technika preferuję robienie submission finisherów na damage, bo sub bonus masz przecież w klasie. Jednak różne są szkoły, inni preferują zrobić ligth i destructive niż legendary i ripping/agonizing.
Trick 10 : Trademarki
Nie wiem czy zauważyliście, ale trademarki na grounded levelują dużo szybciej niż inne. Dobrym pomysłem jest ustawienie trademarka na grounded, nabicie leveli a potem zmienienie na inny, lepszy cios. Potem znowu robisz grounded, znowu zmieniasz. Następnie zostaje 3 TM, albo robisz to samo albo zostawiasz na groudned. Jest to o tyle pożyteczne, że masz dużo szybciej wysoki level, jednak nadaje się raczej tylko dla osób zaczynających grę od nowa, bo robienie tego na 20lvlu od nowa mija się z celem.
Mam nadzieję, że wielu osobom tym pomogłem