Polish Professional Wrestling Federation - polska federacja The Wrestling Game
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Pierwsza i jedyna nieoficjalna polska federacja The Wrestling Game.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P

Go down 
4 posters
AutorWiadomość
maly619
Admin
Admin
maly619


Liczba postów : 1982
Join date : 23/10/2008
Age : 35

Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P Empty
PisanieTemat: Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P   Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P I_icon_minitimeNie Sie 22, 2010 4:35 pm

Trochę z nudów, a trochę, żeby pomóc ludziom w PPWF, postanowiłem napisać mały poradnik. Aktualnie prowadzę chyba najwięcej postaci z całego PPWF, bo aż 4. Dodatkowo robiłem już wiele resetów, a wliczając HWG grałem prawie wszystkimi klasami. Nie grałem tylko technikiem i powiem wprost, nie lubię tej klasy, nie umiem jej prowadzić, a robienie resetu na niej, to dla mnie duży problem. Takż,e osoby z klasą Technik mogłyby od razu zrezygnować z dalszego czytania Razz

Ważną sprawą jest to, że całą tą metodę stosuję dla każdej klasy jaką gram lub grałem. Ma ją Mały (Balanced), ma Gray Fox(Speed), ma Metallion(Balanced), a mieć będzie Clairvoyant (Speed). Podbnie na HWG miał ją Mały (Ressistance) i Real OG (Strenght), także stosować ją można dla każdej z tych klas, a bynajmniej choć trochę skorzystać, co pozwoli ulepszyć wasze postacie.

Skupię się przede wszystkim na tym jak rozdawać Skille, czyli punkty jakie dostajemy za podniesienie staty. Opiszę każdy Skill, co robi, co daje, oraz powiem w co i ile ładuję.

STRENGTH
Might - ważny skill. Powiększa o 1% siłę naszych ciosów. W każdej mojej klasie ta statystyka ma największy lvl (ze Strenghta), co chyba pokazuje jak ważny jest ten skill.
Rage - wiem, że wiele osób wrzuca w to w cholerę punktów, żeby potem zbudować sobie "super mega finiszera kosztującego milion adrenaliny". Powiem szczerze, większej głupoty nie widziałem. Co da nam super finiszer, skoro po 1. nie będzie podbudowy do niego, to jest nasze ciosy po drodze będą słabe lub rywala będą za silne i zdominuje nas, a po 2. skąd wiemy, że zbierzemy wymaganą ilość adrenaliny do końca walki? Najlepszym sposobem jest budowa finiszera na początku gry (ja preferuję koszt adrenaliny ok. 400-500), a potem spokojne levelowanie i wbijanie mu w DMG, przez co po czasie mamy potężny finiszer, który wypala parę razy na walkę. Jest jeszcze jedna sprawa, podobno to Rage i wzrost adrenaliny powoduje, że pod koniec walki walimy ciosami LEGENDARY, gdy na początku ten sam cios był tylko Strong ciosem. Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale ja w to wierzę, przez co potrzeba na Rage wzrasta. Pytanie ile w to ładować? Ja mam na każdej postaci w okolicach 20-30 pkt. Oczywiście klasa Strenght może sobie zwiększyć ten limit.
Unstoppable Blow - AB - Attack Bonus. To dodaje ten skill. Pytanie co on robi? Atak bonus odpowiada za to, czy nas cios wejdzie, czy nie, czy rywalowi uda się skontrować go, czy nie. Statystyka jak najbardziej ważna, druga najważniejsza po Might, tak więc skilla tego mam na poziomie 30-35
Stiff Blow - czyli krwawienie. Nie jesteś Strenghtem? Nie ładuj. Zresztą nawet jak nim jesteś, to nie ładuj za wiele. Dla mnie stata ta mogłaby nie istnieć, na każdym mam ją na 0.
Berserker - Statystyka która zwiększa nasza szansę na skończenie sekwencji ataków. Szczerze, to nie wiem jak działa ta cała sekwencja ciosów. Wiem, że ilość ciosów w sekwencji zależy od Frenzied Urge, a ich ilość możemy zmniejszyć wrogowi poprzez skill Pacification. Nie sprawdzałem jak to działa, ale każdy poradnik każe w jakimś stopniu w to ładować, więc tak też robię Razz Skill na poziomie 20-30
Versatility (specjalna stata Balanced) - tu powiem też parę słów o innych specjalnych statach. Ogólnie są one bardzo ważne i każda powinna być na wysokim poziomie. Najczęściej powiększa to co jest naszą największą siłą, więc naprawdę warto w to ładować. Dodatkowo odblokowuje to naprawdę silne i unikatowe dla klasy ciosy. Parę słów jednak co do Versy. Statystyka ta wymaga bardzo dużo punktów, bowiem podniesienie jej na 1 poziom zabiera 1 punkt skilla z każdego typu, podniesienie na 2 lvl zabiera 2 z każdego itd. Nie mniej jednak każdy szanujący się Balanced musi mieć ten skill na takim poziomie na jakim ma staty (czyli masz staty Strenght 40, Speed 40, Ressistance 40 i Technique 40, to Versa też ma być na 40!). Jedna jednak uwaga, Versality podnosimy tylko do 43 lvl'a. Więcej jest nam niepotrzebne, bo dalej nie ma już nowych ciosów, a to jest w niej najważniejsze.

SPEED
Improved Reflexes i Block z TECHNIQUE- jeśli pytasz, dlaczego jest tu też Block, to musisz się jeszcze wiele nauczyć i najlepiej będzie, jak zaczniesz już teraz zbierać na reset postaci Razz IR dodaje nam Dodge, czyli uniki, a Block dodaje nam... blok. Przy budowie postaci, powinniśmy zadać sobie pytanie: Block czy Dodge? Najlepiej jest wybrać jedno z nich, ładowanie w oba nie ma sensu, bo działają tak samo. Ja Dodge preferuję dla klasy Speed, reszta powinna wybrać Block. Staty te są ważne, dlatego powinniśmy w nie władować dużo pkt.
Head Start - Inicjatywa, czyli zależność, czy będziemy atakować jako pierwsi, czy jako drudzy. Osobiście nie ładuję w nią dużo pkt. uważam, że lepiej dać to w co innego (choć nie mówię, żeby całkiem zlekceważyć)
Lightness - chyba najważniejszy skill jaki może być. Zasada jest jedna, zawsze ma być wymaxowany, czyli jeśli nasz Speed jest na lvlu 40, to Lightness też ma być na 40! Lightnerss zmniejsza koszt Staminy i jest tak ważny, ponieważ potrafi to tylko on. Nie możemy sobie tego poprawić kupując AT czy SA, to można zdobyć tylko tu, dlatego jest to takie ważne.
Elasticity - Pin Bonus, czyli całkowicie niepotrzebna rzecz, chyba że jesteśmy Speedem, to można władować w to jakieś śladowe ilości punktów.
Frenzied Urge i Pacification z RESISTANCE - znów dwie rzeczy na raz. Dlaczego? Polecam wrócić do paru słów o Berserkerze. Ogólnie nie mam nic więcej do powiedzenia na ten temat, po prostu polecam w obie staty władować od 20 do 30 pkt. i nie martwić się tym do końca gry (chyba, że mamy klasę Speed to możemy dać trochę więcej w FU lub w przypadku Resista więcej w Pacification)

TECHNIQUE
Block - patrz Improved Reflex
Power Grappling i Ruthless Grasp - oba odpowiadają za submissiony, w które z racji klas po prostu nie ładujemy. Oczywiście Speed ma Fujiwara Armbar, a my możemy mieć finiszera Submission (tak jak ja na Małym), więc można sobie pomóc dodając trochę w to, ale ogólnie lepiej dać więcej punktów w Block. Ja mam tylko na Małym trochę Submission Bonus powiększony, właśnie dla finiszera, ale są to resztki punktów, bo mam go tylko na 14 lvl.
Escape Artist - sam nie wiem co o tym myśleć. Nie wiem czy działa, nie wiem jak działa, ale podobno pozwala szybciej uciec z uchwytu rywala. Ja dla przykładu na Małym mam tam 0, ale na Gray Foxie mam tam aż 32 pkt. Różnic praktycznie nie widzę, więc tu uważam, że decyzja jest wasza.
Feint - tak jak Berserker zwiększał szansę na skończenie sekwencji, tak ten cios zmniejsza szanse, że rywal ją skończy. Tutaj tak jak w przypadku Berserkera trochę w to ładuję, ale bez przesady, tak żeby było.

RESISTANCE
Tireless - Tireless, to ważna statystyka, bo zwiększa naszą staminę, która potrafi być ważniejsza niż HP. Ze wszystkich skilli w Resistance, to właśnie tu trafia najwięcej punktów.
Toughness iThick Skin - pierwszy dodaje DR-Damage Resistance, czyli odporność na ciosy, a drugi HP. Ogólnie uważam, że lepiej inwestować w DR, bo daje to lepsze efekty i tak też polecam robić. Dlatego też Toughness powinno być ok. 10 lvli wyższe od TS'a.
Willpower - nie potrzebne - 0
Pacification - patrz wyżej

-----------------------------------------------------------------

Teraz parę słów o Advanced Techniques.

Kupujemy je za exp i co bardzo ważne, exp wydajemy tylko na nie (i żeby nie przyszło komuś do głowy kupić za 5tys expa nowy rodzaj walki).
AT dodają nam nowe punkty do niektórych stat, które zresztą polepszamy też przez wcześniej omawiane skille. Najważniejszą zasadą AT jest kupowanie małej ilości, ale na duży lvl. Kupowanie wszystkiego na 1-2 lvl mija się z celem i jest wywalaniem expa w błoto.

Według mnie są 3 najważniejsze AT, w które ładuję na każdej klasie i które każdy powinien mieć na wysokim poziomie. Są to:
POWER BLOW - zwiększa DDI- Direct Damage Increaser, czyli to samo co robił Might, po prostu większa siła ciosów
DAMAGE RESISTANCE - dodaje DR, czyli zwiększa odporność na ciosy
INCREASED RESISTANCE - zwiększa Staminę

Nie wiem co więcej pisać, więc po prostu wrzucę jak wyglądają AT na poszczególnych moich klasach:
Mały:
Damage Resistance: 13. Apprentice
Increased Resistance: 14. Student
Power Blow: 14. Student
Inner Rage: 5. Young
Increased Block: 6. Trainee
Increased Attack: 6. Trainee

Gray Fox:
Increased Dodging: 6. Trainee
Power Body: 1. Suckling - kupione dawno temu przez przypadek Razz
Increased Resistance: 11. Debutante
Power Blow: 12. Trainee
Damage Resistance: 10. Inexperienced

Metallion:
Jak możecie zauważyć nie ma tu DR, a zamiast tego Block. Tak już było, jak dostałem postać i postanowiłem tego nie zmieniać. Nie wiem jednak, czy w przyszłości tego nie zmienię, ale jak na razie zostawiam jak jest
Power Blow: 10. Inexperienced
Inner Rage: 3. Baby
Increased Resistance: 9. Rookie
Increased Block: 8. Aspirant
Increase Initiative: 1. Suckling

Clairvoyant:
A tutaj AT takie jakie miał Clair, czyli takie jakie dostałem z postacią.
Damage Resistance: 11. Debutante
Increased Resistance: 12. Trainee
Power Body: 4. Inexperienced
Inner Rage: 3. Baby
Increased Dodging: 5. Young
Increased Submission Defence: 1. Suckling
Power Blow: 15. Beginner
Increase Initiative: 2. Awkward

Oczywiście nie każdy z was będzie umiał dojść do tak wysokich poziomów, w końcu to lata zdobywania expa Razz

------------------------------------------------------------------

CIOSY
W przypadku ciosów także mam swoją "metodę", którą zaraz przedstawię.

Jak wiadomo ciosy dostajemy za wstawione skille, a potrzebną ilość do dostania danego ciosu możemy sprawdzić tutaj: http://www.thewrestlinggame.com/tabella.php
Ja nigdy jednak z tego nie korzystałem, bo wychodziłem z założenia, że wolę dobrze ułożyć skille, a potem sprawdzać jakie dostaję ciosy. Tak też zawsze robię.

Co do ciosów, to wiemy, że jest wiele pozycji w jakich mogą być wykonane. Mamy pozycje ważne, czyli często występujące, jak Standing, Bent, Groggy, Grounded, Stunned, ale też mało ważne, jak wszystkie ciosy Out of Ring, To the Ropes, To the Turnbuckle.
Ja stosuję taktykę "3 na pozycję", czyli 3 ciosy na jedną pozycję. Po resecie (po nim najlepiej daje się nowe ciosy) biorę kartkę i otwieram dział "Learn new moves". Przelatuję wszystkie ciosy, a na kartce zapisuję cenę trzech najlepszych, które na końcu kupuję. Gdy pojawia się kilka ciosów z tą samą ceną, sprawdzam DMG, z reguły MAX DMG.
Kupuję tak po 3 ciosy na każdą pozycję, poza pozycją Standing. W przypadku Standing patrzę też na pole Obtained Position. Określa to w jakiej pozycji będzie rywal po wykonaniu tego ciosu. Z reguły kupuję po 2 najlepsze ciosy dla Groggy, Bent oraz jeden dla Grounded. W związku z tym na Standing mamy nie 3, a 5 ciosów.

Pytanie co robić, jeśli mamy niski lvl i wiemy, że za jakiś czas dojdą nam kolejne ciosy? Tutaj sprawdzamy jaki jest nasz najsłabszy cios z tych które mamy, następnie sprawdzamy jakie ciosy są dostępne i jeśli jest tam silniejszy kupujemy go, przy tym wyłączając stary cios (tak, aby mieć dalej 3 ciosy na pozycję).

Pytanie, po co 3 ciosy na pozycję? Odpowiedź jest prosta, mniej ciosów oznacza, że te które już są będą szybciej podnosić swój lvl, czyli zyskiwać na sile. Oczywiście można kupować też nowe lvl'e ciosów, ale tak naprawdę to marnotrawienie kasy, którą lepiej zainwestować w Entrence, a jeśli już chcemy tak bardzo inwestować w ciosy, to opłaca się to robić do max 10 lvl'a.

No i to chyba wszystko Smile Mam nadzieję, że się spodoba, a może ktoś będzie mieć jakieś sugestie, porady lub pytania?
Powrót do góry Go down
thepolishkiller
Admin
Admin
thepolishkiller


Liczba postów : 1720
Join date : 15/10/2008
Skąd : Jelenia Góra

Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P Empty
PisanieTemat: Re: Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P   Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P I_icon_minitimeNie Sie 22, 2010 6:17 pm

No to ja uzupełnię o prowadzeniu technika. Na wstępie zaznaczam, że jest to build pure tech, czyli submissiony ponad wszystko. Wiedzie mi się chyba nieźle, gdybym miał sporą sumę do wydania na taki bzdet jak TWG i dużo czasu to pewnie byłbym w czołówce xD No ale do rzeczy.

PROWADZENIE TECHNIKA

STRENGTH

Might - pure tech = praktycznie zero DDI. Przynajmniej na początku. Teraz mam to na 13 levelu, bo władowałem punkty których nie starczało na co innego a nie chciało mi się ich trzymać. Inaczej ma się sprawa gdy buduje się DDI techa bo jak sama nazwa wskazuje wtedy jest to kluczowe. Nie buduję jednak takowego więc nie zagłębiajmy się w to.

Rage - mały o tym pisał i muszę powiedzieć że to prawda. W końcowej fazie walki Rage pomaga nam wykonać silniejsze ciosy. Oczywiście kluczowe dla posiadania finishera, ja mam na 33 levelu i okazyjnie coś ładuję. Preferuję finishera pobierającego 700-800 adrenaliny, więc na 30 rage można niby poprzestać, ale gdy tylko są punkty warto ulepszać je dalej. Może nie na złamanie karku i nie traktować jako priorytet, ale od czasu do czasu warto w to zainwestować.

Unstoppable Blow - attack bonus jest dosyć ważną kwestią. Musimy być pewni, że nasze submissiony będą dochodzić do skutku jak najczęściej. Ja mam na 37 poziomie i jest to najwyżej rozwinięty stat z siły na moim techniku. Po resecie zawalczyłem kilka razy mając AB 0, potem mając 15 i potem mając 30 kilka. Różnica była spora, oczywiście na korzyść, więc jest to ważny stat dla pure technika.

Stiff Blow -LIPA. Nie ładujemy nic o ile nie budujemy postaci pod kończenie walki przez KO w trzy sekundy. Do tego jednak trzeba wysokiego poziomu, no i na pewno nie jest to droga do budowania technika. Nie ładujemy kompletnie nic!

Berserker - obecnie mam na 25 levelu. Dosyć ważna umiejętność, aczkolwiek 5 leveli nie robi dużej różnicy (również testowane przy resecie), więc jeśli chcecie możecie zainwestować w co innego, np. kilka leveli Might lub Rage. Ale 20 level być musi.


SPEED

Improved Reflexes - jak pisał mały, ładujemy punkty tu lub w Block, nigdy razem. Jako że jesteśmy technikami olewamy ten skil totalnie. Nawet niech nikogo nie kusi ładować w to czegokolwiek jeśli gra technikiem!!!

Head Start - z moich obserwacji na techniku jest bezużyteczny. Z inicjatywą 35~ czy z inicjatywą 0 - nie widzę w zasadzie różnicy. Nie władowałem w to nawet złamanego punktu więc i wam nie polecam. Oczywiście tylko na pure techniku.

Lightness - no i tak, bardzo ważny skill. Level speeda = level lightness, bez dyskusji. Ani poziomu mniej! Speed 30 to lightness 30. Jeśli tak nie masz to jak najszybciej staraj się to wyrównać. Każdy level daje bardzo dużo. Technik nie potrzebuje aż tyle staminy co na przykład speed, ale im jej więcej tym lepiej, to oczywiste.

Elasticity - "Pin Bonus, czyli całkowicie niepotrzebna rzecz" - podpisuję się pod słowami tymi małego. Jest to bardzo wielkie gówno, nie daje nic. Zwłaszcza na pure techniku, ale o tym będzie też dalej.

Frenzied Urge - jak dla mnie ważna rzecz. O ile bliźniaczy skill Pacification z resistance chuja tak na prawdę daje, o tyle FU powoduje zauważalną różnicę. Jedyny skill w który ładuję punkty oprócz Lightness, może też dlatego że nie ma wyboru - nic innego nie jest potrzebne, więc wszystkie punkty które zostają wam po wymaksowaniu Lightness ładujcie tutaj. NICZEGO NIE ŁADOWAĆ W POZOSTAŁE TRZY SKILLE, NAWET JAK MACIE 1 PUNKTY KTÓRY WG. WAS NIC NIE ZMIENI Razz

TECHNIQUE

Block - no i przechodzimy do kluczowego skilla, technika. Block jest bardzo ważny. Obecnie jest to mój numer dwa po skillu klasowym, Mastery. Im wyżej tym lepiej. Również ogrom blocka mam za AT, które jest na 9 levelu. Bardzo ważne, uwierzcie mi. Każda jedna kontra daje nam ogromną przewagę - kosztuje rywala staminę nie dając mu w zamian nic, nam daje możliwość osłabienia rywala kolejnymi ciosami. Obecnie ooziom 48.

Power Grappling - dodaje nam Submission Damage Increaser'a (SDI), który w pure techu jest kluczowy. Im więcej tym lepiej. Obecnie jest to stat numer 3, ale tylko o 3 levele niżej od Blocka. Za to również ogrom SDI dostaję z AT (8 level). Bardzo ważne. Obecnie poziom 45.

Ruthless Grasp - również kluczowy stat, jednak ciut mniej od SDI. Dodaje sub bonusa (SB), który odpowiada za siłę trzymanego przez nas holda. Im wyżej tym oczywiście lepiej, ale ja nie widzę sensu rozwijania tego ponad 40 level. Ogrom dostaniemy z Mastery, a inne skille będą bardziej przydatne, w końcu 41 punktów piechotą nie chodzi. Obecny poziom : 40.

Escape Artist - "sam nie wiem co o tym myśleć" - cóż, mogę Ci podpowiedzieć. Ma to spore znaczenie, zwłaszcza gdy nie jesteś technikiem. Dla mnie ważniejsze od feinta, o którym dalej. Pozwala przerywać szybciej lub nawet kontrować submissiony, co w walce technik vs. technik może mieć ogromne znaczenie. Wiele razy po kontrze z submissiona zakładałem własnego i wygrywałem przez to walkę, nie muszę więcej chyba dodawać. Obecnie poziom 35.

Feint - najmniej, aczkolwiek wciąż ważny skill. Każde 5-10 poziomów robi różnicę. Ja mam obecnie na 30 levelu, więcej nie rozwijam.

RESISTANCE

Tireless - podobnie jak Lightness - maksujemy. Oczywiście w przypadku gry pure techem. Ja obecnie jestem na drodze do wymaksowania, przy 46 levelu resa mam 45 Tireless. KAŻDY punkcik staminy może mieć znaczenie, zwłaszcza w walkach z napakowanymi nią speedami i resami. Mało staminy = walka przegrana w przedbiegach.

Toughness iThick Skin - oba skille są jedynymi które rozwijam poza Tireless i trzymam je na podobnych poziomach. Thick Skin mam 25 (więcej nie rozwijam), Toughness na 21 ale teraz wszystko co zostaje po władowani w Tireless daję w Toughness. Do tego dochodzi 8 poziom AT, więc widać że jest to ważne. Czemu? No chyba oczywiste - aby móc kogoś pokonać najpierw nie możemy dać pokonać siebie, więc należy ograniczyć siłę rywala tak mocno jak tylko się da.

Willpower - 0. Nie potrzebne.

Pacification - Patrz wyżej Very Happy


------------------------------------------

AT & SA

Damage Resistance: 8. Aspirant
Increased Resistance: 10. Inexperienced
Mortal Submission: 8. Aspirant
Increased Block: 9. Rookie

Tyle w temacie. Increased Resistance odpowiada za staminę, więc nie mogło tego zabraknąć. Pozostałe dodają damage reducera, submission damage increaser'a oraz block. Takie AT powinien mieć pure technik, w takich proporcjach. Przynajmniej wg. mnie Very Happy

SA to już inna bajka, bo by w to inwestować trzeba mieć KUUUUUUUUUPĘ kasy. Ja miałem po bugach z TWG a że nie mam czasu trzepać miliarda walk dziennie to nie inwestuję w entrance, bo to czy zdobędę 20 czy 80 expa dziennie nie robi mi różnicy. A dzięki SA mogę rozwalać w walkach o WG Title (AT tam nie działają) no i w Tag Team'ie, gdzie entrance nie gra roli a czasami dziesiątki obron pasa dziennie wpadają, więc z dobrym partnerem inwestycja w SA kosztem entrance nie może się nie zwrócić Smile

Submission Damage Increaser: 186 (+125 / 10%) %
Damage Reducer: 93 (+140 / 10%) %
Submission Bonus: 109 (+125 / 10%)
Block: 138 (+150 / 10%)

Jak widać stały zestaw skilli Razz Tym razem jednak wybrałem sub bonus kosztem staminy. Niby przeczę teraz sam sobie, bo mówiłem że każdy punkcik jest ważny, ale mam tego ogrom z AT, dużo ze skilli no i maksuję Tireless, a czymś muszę ludzi też wykańczać, więc zdecydowałem się na Sub Bonus.

-----------

CIOSY

Na początek liczby :

3 ciosy powinniśmy mieć na (w nawiasie docelowe, najlepsze ciosy) : opening move (Ear Slap, European Uppercut, Throat Thrust), grounded (Anle Lock, Fujiwara Armbar, Sharpshooter), you are running (clothsline to back, flapjack, running swinging neckbreaker) oraz running opponent (polish hammer, running kene smash, tilt a whirl piledriver). Pozycja running opponent prezentuje u mnie bardzo mocne ciosy, które warto mieć - zawsze coś się oponentowi urwie z HP.

4 ciosy mamy na : standing, groggy oraz bent down.

Na standing cztery, ponieważ dwa powinny sprowadzać do pozycji bent down (najlepsze wg. mnie to 3 point stance charge, standing clothesline oraz club to the neck) a dwa do groggy (najlepsze to mule kick, roundhouse kick i arm wrench & elbow smash). Tutaj jednak nie stosuję się do zasady, bo mam po 3 sprowadzające do każdej pozycji. Można mieć po 2, można po 3 - to nie robi dużej różnicy ani na korzyść, ani na niekorzyść.

W groggy oraz bent down powinniśmy mieć po 3 ciosy submission i po 1 direct damage. Czemu? No niby to pure tech, ale główną siłą powinny być nasze suby na grounded, a grzech nie wziąć takich ciosów jak Vertabraker czy Multiple German Suplex/Olympic Slam, więc po jednym na obu pozycjach polecam zostawić.

To tyle, macie pytania to walcie Smile

BTW mały, Byku ma więcej postaci chyba xD
Powrót do góry Go down
https://ppwf.forumpolish.com
Nicky Ocean

Nicky Ocean


Liczba postów : 93
Join date : 23/10/2008
Age : 29

Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P Empty
PisanieTemat: Re: Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P   Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P I_icon_minitimePon Sie 23, 2010 11:49 am

Zaraz, a SA to nie to co kiedyś uznawane było za zbędne i ludzie radzili, żeby zamiast w to dawać kasę w entrance? Smile W dodatku ja na swoim Tilburze mam chujnie bo zamiast Block wybrałem Dodge i nie mam nawet w co ładować z techniki :p
Powrót do góry Go down
maly619
Admin
Admin
maly619


Liczba postów : 1982
Join date : 23/10/2008
Age : 35

Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P Empty
PisanieTemat: Re: Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P   Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P I_icon_minitimePon Sie 23, 2010 4:13 pm

Z SA jest tak, że daje coś, gdy władujesz w to grubo ponad milion FE Razz Ja mam na każdej postaci w to zainwestowane, ale tak naprawdę na długi okres opłaca się bardziej ładować w Entrence.

Co do twojego wyboru z Dodge, to zmień to, Dodge najlepiej wybierać na Speedzie, reszta najlepiej Block, bo potem nie ma w co tam ładować Razz
Powrót do góry Go down
thepolishkiller
Admin
Admin
thepolishkiller


Liczba postów : 1720
Join date : 15/10/2008
Skąd : Jelenia Góra

Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P Empty
PisanieTemat: Re: Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P   Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P I_icon_minitimeWto Sie 24, 2010 9:05 am

Co do SA to jest inaczej - bardziej opłaca się entrance gdy masz zamiar walić dużo walk dziennie. Ja takiego zamiaru nie mam bo mi szkoda czasu jako że na TWG spędzam tylko kilka minut dziennie, więc po bugu z kasą wybrałem SA, które znacznie podnosi poziom mojej postaci no a teraz dopiero zbieram coś i ładuję w entrance.
Powrót do góry Go down
https://ppwf.forumpolish.com
ziomroki

ziomroki


Liczba postów : 237
Join date : 25/10/2008
Age : 26
Skąd : Łowicz

Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P Empty
PisanieTemat: Re: Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P   Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P I_icon_minitimePon Wrz 06, 2010 9:58 pm

A co z Quickness dla speeda ? bo nie wiem do ktr lvl mam go levelowac . Z góry dzięki
Powrót do góry Go down
maly619
Admin
Admin
maly619


Liczba postów : 1982
Join date : 23/10/2008
Age : 35

Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P Empty
PisanieTemat: Re: Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P   Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P I_icon_minitimePon Wrz 06, 2010 10:29 pm

do bólu, jak pisalem, na maxa caly czas
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P Empty
PisanieTemat: Re: Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P   Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P I_icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Poradnik Małego, czyli jak buduje postacie, nie patrząc na klase :P
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Postacie
» Skasowane postacie.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Polish Professional Wrestling Federation - polska federacja The Wrestling Game :: Talk Arena :: Wrestling Game FAQ-
Skocz do: