Polish Professional Wrestling Federation - polska federacja The Wrestling Game
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Pierwsza i jedyna nieoficjalna polska federacja The Wrestling Game.

IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

PPWF Wrestler of the Year Award™

Go down 
+15
helmans
ziomroki
TC1 Lukas Stanczak
Zack
michu619
Basketball Kid (10)
Voodoo
pawlos426
Rafik
CPT
Activ
Mr.Destruction
maly619
<>
thepolishkiller
19 posters
AutorWiadomość
thepolishkiller
Admin
Admin
thepolishkiller

Liczba postów : 1720

PPWF Wrestler of the Year Award™ Empty
PisanieTemat: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 12:20 pm

NOMINOWANI

1. Lukas Stanczak
2. Senior Konrad Fuentez
3. Voodoo
4. Bloodbath
5. Clairvoyant
6. David "The Wall" Parker
Powrót do góry Go down
https://ppwf.forumpolish.com
<<MR. MATEUSZEK>>

<<MR. MATEUSZEK>>

Liczba postów : 777

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 12:27 pm

3. Voodoo. Zajebisty gimmick i sama postać.
Powrót do góry Go down
thepolishkiller
Admin
Admin
thepolishkiller

Liczba postów : 1720

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 12:40 pm

Tutaj niestety zagłosuję nie tylko na postać z RoD, ale do tego na moją postać. Padło na nią, możecie mi to mieć za złe lub nie, ale myślę że nie jest słaba i zasługuje na to co zrobiła przez cały rok. Gimmick może nie jest mega oryginalny, ale jak nawet mały pisał bardzo podoba mu się (mi też btw) pokazywanie tej postaci (SKF'a i Ridera też), Parker sporo namieszał na RoD, może gdyby nie był moją postacią nie dostałby tej roli ale nie wiem, mogę tylko gdybać, tego nie wie nikt. Jednak zagłosuję na niego czy to się komuś podoba czy nie Razz I tak wygra pewnie Lukas, więc niech chociaż parę głosów będzie na kogo innego Smile
Powrót do góry Go down
https://ppwf.forumpolish.com
maly619
Admin
Admin
maly619

Liczba postów : 1982

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 1:17 pm

Tutaj ponownie nie chcę głosować na swoich, dlatego swój głos oddaję na SKFa. Ogólnie czołowa postać RoD, która ciągnęła najważniejsze feudy. Dodatkowo super heel, postać prowadzona wręcz idealnie. Segmenty z nim i jego ekipą zawsze były czymś super, no i ogólnie kibicowałem mu xd

PS: Gdybym wybierał osobę roku na IHP, to wybrałbym, co może zaskoczyć Voodoo. Co tu o nim mówić, zdobył pas, długo prowadził bardoz fajny feud z Lukasem, a jego gimmick jest jednym z lepszych na IHP.
Powrót do góry Go down
Mr.Destruction

Mr.Destruction

Liczba postów : 326

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 1:27 pm

2.SKF
Powrót do góry Go down
Activ

Activ

Liczba postów : 190

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 1:31 pm

Mi ogólnie z tej szóstki najbardziej podobał się Bloodbath i to na niego daje głos
Powrót do góry Go down
CPT

CPT

Liczba postów : 544

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 2:30 pm

Voodoo za niezły gimmick
Powrót do góry Go down
Rafik

Rafik

Liczba postów : 156

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 4:23 pm

Sądzę,że wyczyn pewnego wrestlera zasługuje na nagrodę(2 pasy),a więc głos na:
Powrót do góry Go down
pawlos426

Liczba postów : 68

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 5:40 pm

Powrót do góry Go down
Voodoo

Voodoo

Liczba postów : 92

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 5:49 pm

cholernie mocna obsada w tej kategorii i naprawde ciezko sie zdecydowac. jesli jedynym miernikiem mialyby byc sukcesy to glos polecialby do Parkera. ale zaglosuje na SKFa. przez prawie caly rok krazyl wokol pasa, dosyc dlugo sam go posiadal. poza tym bardzo wyrazisty gimmick. mysle ze statuetka pasowalaby do butow od dr. martensa:)
Powrót do góry Go down
Basketball Kid (10)

Basketball Kid (10)

Liczba postów : 308

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 7:21 pm

1. Lukas bo przez cały rok jest w centrum wydarzeń związanych z IHP i ogólnie podoba mi się jego gimmick.
Powrót do góry Go down
michu619

michu619

Liczba postów : 393

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 7:44 pm

thepolishkiller napisał:
Tutaj niestety zagłosuję nie tylko na postać z RoD, ale do tego na moją postać. Padło na nią, możecie mi to mieć za złe lub nie, ale myślę że nie jest słaba i zasługuje na to co zrobiła przez cały rok. Gimmick może nie jest mega oryginalny, ale jak nawet mały pisał bardzo podoba mu się (mi też btw) pokazywanie tej postaci (SKF'a i Ridera też), Parker sporo namieszał na RoD, może gdyby nie był moją postacią nie dostałby tej roli ale nie wiem, mogę tylko gdybać, tego nie wie nikt. Jednak zagłosuję na niego czy to się komuś podoba czy nie Razz I tak wygra pewnie Lukas, więc niech chociaż parę głosów będzie na kogo innego Smile

WTF?

thepolishkiller napisał:
Zasady
są proste. Głosujemy do 24 stycznia 2010, nie można głosować na siebie.
Miło by było, jakby każdy uzasadnił swój wybór.

Razz

Ale dla mnie i tak, The Wall. Wink
Powrót do góry Go down
Zack

Zack

Liczba postów : 103

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 9:34 pm

bo zdobył sporo pasów i ogólnie spoko :p
Powrót do góry Go down
http://www.nwf.pun.pl/forums.php
TC1 Lukas Stanczak
Admin
Admin
TC1 Lukas Stanczak

Liczba postów : 332

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 9:47 pm

Powrót do góry Go down
ziomroki

ziomroki

Liczba postów : 237

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 11:10 pm

Lukas, zajebisty gimmick
Powrót do góry Go down
helmans

helmans

Liczba postów : 371

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimeNie Sty 10, 2010 11:40 pm

Voodoo, jakoś podoba mi się ta postać i dlatego oddaję na nią głos. Poza tym zajebisty gimmick Very Happy
Powrót do góry Go down
Kreskówka

Kreskówka

Liczba postów : 25

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimePon Sty 11, 2010 2:03 am

4. Bloodbath
Powrót do góry Go down
` ExiT .^

` ExiT .^

Liczba postów : 1052

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimePon Sty 11, 2010 4:35 pm

Voodoo. Postać dobrze prowadzona, a sam gimmick zajebisty.
Powrót do góry Go down
http://www.Mr.Matthew.to.mistrz.pl/
RVG Phentom

RVG Phentom

Liczba postów : 391

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimePon Sty 11, 2010 8:26 pm

David "The Wall" Parker
Powrót do góry Go down
Capoerista

Capoerista

Liczba postów : 79

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitimePią Sty 15, 2010 8:37 pm

Voodoo za zajebisty gimmick i walki z jego udziałem
Powrót do góry Go down
Sponsored content

PisanieTemat: Re: PPWF Wrestler of the Year Award™   PPWF Wrestler of the Year Award™ I_icon_minitime

Powrót do góry Go down

PPWF Wrestler of the Year Award™
Powrót do góry 
Strona 1 z 1